Verkiezingscampagne Lijst Groen Noordenveld moet voor iedereen jong en oud duidelijk zijn
23.Feb.2018
NOORDENVELD - Lijst Groen Noordenveld gaat de verkiezingscampagne in met een animatie waarin belangrijke lokale onderwerpen onder de aandacht worden gebracht. De animatie wil vooral ook de jonge kiezers in Noordenveld ertoe te bewegen om te gaan stemmen. De voor LGN belangrijke onderwerpen als woningbouw naar behoefte, ruimere dienstverlening rond afval, afschaffen verouderde lokale belastingregels, natuur , investeren in fiets- en wandelpaden, ouderenbeleid en de jongerenraad komen aan bod in de animatie.

LGN heeft bewust gekozen voor deze aanpak om zich beter te onderscheiden in “Jip & Janneke” taal en uitleg. Daarnaast is deze aanpak succesvol op socialmedia. LGN verwacht een groter publiek te bereiken. Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen van 2014 was het opkomstpercentage 60%. LGN ziet graag dat meer stemgerechtigde Noordenvelders op 21 maart 2018 naar het stemlokaal komen. Door het aanspreken van jongeren op socialmedia en een heldere animatie hopen wij dat het effect op 21 maart zichtbaar zal zijn.

De animatie kunt u zien op www.facebook.com/Lijstgroennoordenveld en op www.lijstgroennoordenveld.nl