Hoe gaat het nu met... Stefan Wendel van Videospot
20.Nov.2020
Wekelijks maken we een rondje langs ondernemers in Noordenveld. Ditmaal het verhaal van Stefan Wendel van Videospot.
Hoe gaat het nu met jou in deze coronatijd?
"Met mij gaat het goed. Het is vaak even flink aanpassen omtrent de maatregelen waarmee we nu allemaal te maken hebben. Maar uiteindelijk weet je dat we deze bizarre tijd daarmee wel kunnen doorstaan.
We verlangen inmiddels allemaal wel weer enorm naar fysiek contact, helemaal nu met de feestdagen in zicht."
Kun je jezelf voorstellen aan de lezers van DitisRoden?
"Mijn naam is Stefan Wendel en ben sinds vorig jaar gestart met mijn eigen bedrijf Videospot.
Ik ben 40 jaar, waarvan 35 woonachtig in Roden en inmiddels samen met vrouw en 3 kinderen."
Heb je met jouw bedrijf ook veel last van de corona?
"Aan het begin van de coronatijd, was het even slikken. Ik was net een jaar bezig en nog echt in de startup fase. Ik had voor dit jaar veel opdrachten uitstaan in de evenementen branche, die allemaal ineens wegvielen. Daarnaast kon ik niet van de bijzondere regelingen gebruik maken, omdat ik vorig jaar nog amper winst had gemaakt. Ja, ik zou eventueel makkelijker geld kunnen lenen, maar een schuld erbij zag ik niet zitten. Dus ik moest opnieuw zaaien, om het zo maar te zeggen. En gelukkig biedt video de ideale oplossing om toch online zichtbaar te blijven voor bedrijven en je boodschap te kunnen delen. Om zo toch je klant te bereiken met persoonlijke beleving op afstand. Video is de perfecte marketingtool om juist nu online in te zetten om je bedrijf te blijven promoten en in de spotlight te zetten."
Waarom zou iemand juist voor jou moeten kiezen om hun bedrijf extra in de (video)spotlight te zetten?
"Als opgeleid en ervaren videomaker ben ik in staat om de essentie vast te leggen in een korte videospot. Een beleving en gevoel over te brengen, waarbij de kijker er niet om heen kan en ‘spot on’ is. Dat de kijker overtuigd wordt van datgene wat het bedrijf te bieden heeft. Door mijn inlevingsvermogen kan ik de boodschap uitstekend vertalen naar een video.
Videospot, zet uw bedrijf online op de kaart."
Kunnen alleen bedrijven bij jou terecht, of ook particulieren zoals bijvoorbeeld een bruiloft of een uitvaart?
"Hiervoor kan je zeker ook bij mij terecht. Vooral nu tijdens de coronatijd, heb ik al een aantal keren een uitvaart vastgelegd voor herinnering of een livestream voor gefaciliteerd. Hier heb ik inmiddels dus ook ervaring in en kan dit ook op zeer gepaste wijze doen. Dit zijn bijzondere opdrachten in deze moeilijke tijd, waarbij afscheid van een dierbare graag gedeeld wordt met elkaar.
Dan is dit heel mooi om dit te kunnen verzorgen voor de nabestaanden."
Aan wie wil jij de vraag 'Hoe gaat het nu met jou?' graag stellen?
"Ik zou graag de vraag willen stellen aan Soundlink, zij hebben de lockdown enorm gevoeld in hun bedrijf. Ik werk af en toe met ze samen en ik heb respect voor de wijze waarop zij het in deze tijd proberen te redden."
Coby van Zanten©ï¸
Hoe gaat het nu met jou in deze coronatijd?
"Met mij gaat het goed. Het is vaak even flink aanpassen omtrent de maatregelen waarmee we nu allemaal te maken hebben. Maar uiteindelijk weet je dat we deze bizarre tijd daarmee wel kunnen doorstaan.
We verlangen inmiddels allemaal wel weer enorm naar fysiek contact, helemaal nu met de feestdagen in zicht."
Kun je jezelf voorstellen aan de lezers van DitisRoden?
"Mijn naam is Stefan Wendel en ben sinds vorig jaar gestart met mijn eigen bedrijf Videospot.
Ik ben 40 jaar, waarvan 35 woonachtig in Roden en inmiddels samen met vrouw en 3 kinderen."
Heb je met jouw bedrijf ook veel last van de corona?
"Aan het begin van de coronatijd, was het even slikken. Ik was net een jaar bezig en nog echt in de startup fase. Ik had voor dit jaar veel opdrachten uitstaan in de evenementen branche, die allemaal ineens wegvielen. Daarnaast kon ik niet van de bijzondere regelingen gebruik maken, omdat ik vorig jaar nog amper winst had gemaakt. Ja, ik zou eventueel makkelijker geld kunnen lenen, maar een schuld erbij zag ik niet zitten. Dus ik moest opnieuw zaaien, om het zo maar te zeggen. En gelukkig biedt video de ideale oplossing om toch online zichtbaar te blijven voor bedrijven en je boodschap te kunnen delen. Om zo toch je klant te bereiken met persoonlijke beleving op afstand. Video is de perfecte marketingtool om juist nu online in te zetten om je bedrijf te blijven promoten en in de spotlight te zetten."
Waarom zou iemand juist voor jou moeten kiezen om hun bedrijf extra in de (video)spotlight te zetten?
"Als opgeleid en ervaren videomaker ben ik in staat om de essentie vast te leggen in een korte videospot. Een beleving en gevoel over te brengen, waarbij de kijker er niet om heen kan en ‘spot on’ is. Dat de kijker overtuigd wordt van datgene wat het bedrijf te bieden heeft. Door mijn inlevingsvermogen kan ik de boodschap uitstekend vertalen naar een video.
Videospot, zet uw bedrijf online op de kaart."
Kunnen alleen bedrijven bij jou terecht, of ook particulieren zoals bijvoorbeeld een bruiloft of een uitvaart?
"Hiervoor kan je zeker ook bij mij terecht. Vooral nu tijdens de coronatijd, heb ik al een aantal keren een uitvaart vastgelegd voor herinnering of een livestream voor gefaciliteerd. Hier heb ik inmiddels dus ook ervaring in en kan dit ook op zeer gepaste wijze doen. Dit zijn bijzondere opdrachten in deze moeilijke tijd, waarbij afscheid van een dierbare graag gedeeld wordt met elkaar.
Dan is dit heel mooi om dit te kunnen verzorgen voor de nabestaanden."
Aan wie wil jij de vraag 'Hoe gaat het nu met jou?' graag stellen?
"Ik zou graag de vraag willen stellen aan Soundlink, zij hebben de lockdown enorm gevoeld in hun bedrijf. Ik werk af en toe met ze samen en ik heb respect voor de wijze waarop zij het in deze tijd proberen te redden."
Coby van Zanten©ï¸