Nieuwsbrief van Onder de Linden
11.Feb.2021
Hoe gaat het met je? Na een alsmaar voortdurende lockdown zijn we benieuwd of jij het nog vol houdt. Het zijn moeilijke tijden. Ook voor ons. En juist daarom willen we je graag informeren hoe het met ons gaat.
Maar eerst.. belofte maakt schuld. Daarom maken we in deze nieuwsbrief graag de winnaar bekend van de dinerbon voor twee personen. Waarom? In de zomer van 2020 hebben wij welkom kaartjes laten invullen voor de verplichte gegevens notering van onze gasten voor mogelijk bron- en contactonderzoek. Gasten konden hierbij hun e-mailadres achterlaten als ze voor deze win-actie in aanmerking wilden komen.
Wij feliciteren Henk Bloemsma met het winnen van de dinerbon van 50 euro!
Korte terugblik
We kijken terug op een prachtige zomer. In een kleine drie maanden tijd mochten we na de heropening (grote renovatie) van ons hotel in juli vele gasten ontvangen en optimaal laten genieten bij ons in Roden en omgeving. Veel fietsers, wandelaars, andere toeristen en locals wisten Onder de Linden te vinden. Het was elke dag weer genieten van een volle ontbijtzaal naar een vol terras tot in de late uurtjes. Hard werken, lange dagen maar het was het meer dan waard!
Voor ons betekende dit schakelen en opschalen om goed en voldoende personeel aan te trekken. Dat is gelukt! We ontvingen veel lieve, waarderende en opbouwende reacties van onze gasten.
Kortom, het waren drie leerzame maanden. Deze periode heeft ons het vertrouwen gegeven dat alle investeringen die we de afgelopen drie jaar hebben gedaan zijn vruchten beginnen af te werpen. We zitten op het juiste spoor.
En toen kwam lockdown 2.0
Op 15 oktober moesten we weer onze deuren sluiten. Opnieuw incasseren. Goed personeel weer laten gaan. Creativiteit aanboren. Immers, in het midden van elke moeilijkheid ligt een kans!
Zo zijn we in december gestart met de verbouw van de laatste vleugel van ons hotel. Medio maart zijn ook deze kamers helemaal klaar en hebben we 23 prachtige kamers. Sfeervol en comfortabel. Nieuw is de familiekamer! In een volgende nieuwsbrief meer hierover.
We hebben het online ondernemen verder uitgebouwd. Zo organiseren we nu ook online bingo’s, binnenkort een online proeverij en zelfs een karaoke online. En natuurlijk kun je nog altijd bij ons terecht voor heerlijke maaltijden en social actie deals met onze #afhaalservice en #bezorgservice.
Ondanks onze positieve instelling en het zien van kansen is dit absoluut niet het normaal wat wij wensen. Het is echter de realiteit op dit moment en daar maken we samen het beste van.
Anton & Janet
PS Wil je ons steunen of ben je op zoek naar een leuk cadeau? Via onze website www.hotelonderdelinden.nl bestel je eenvoudig een cadeaubon. Deze kan op een later moment ingeleverd worden voor een diner, feest, vergadering of overnachting.
Maar eerst.. belofte maakt schuld. Daarom maken we in deze nieuwsbrief graag de winnaar bekend van de dinerbon voor twee personen. Waarom? In de zomer van 2020 hebben wij welkom kaartjes laten invullen voor de verplichte gegevens notering van onze gasten voor mogelijk bron- en contactonderzoek. Gasten konden hierbij hun e-mailadres achterlaten als ze voor deze win-actie in aanmerking wilden komen.
Wij feliciteren Henk Bloemsma met het winnen van de dinerbon van 50 euro!
Korte terugblik
We kijken terug op een prachtige zomer. In een kleine drie maanden tijd mochten we na de heropening (grote renovatie) van ons hotel in juli vele gasten ontvangen en optimaal laten genieten bij ons in Roden en omgeving. Veel fietsers, wandelaars, andere toeristen en locals wisten Onder de Linden te vinden. Het was elke dag weer genieten van een volle ontbijtzaal naar een vol terras tot in de late uurtjes. Hard werken, lange dagen maar het was het meer dan waard!
Voor ons betekende dit schakelen en opschalen om goed en voldoende personeel aan te trekken. Dat is gelukt! We ontvingen veel lieve, waarderende en opbouwende reacties van onze gasten.
Kortom, het waren drie leerzame maanden. Deze periode heeft ons het vertrouwen gegeven dat alle investeringen die we de afgelopen drie jaar hebben gedaan zijn vruchten beginnen af te werpen. We zitten op het juiste spoor.
En toen kwam lockdown 2.0
Op 15 oktober moesten we weer onze deuren sluiten. Opnieuw incasseren. Goed personeel weer laten gaan. Creativiteit aanboren. Immers, in het midden van elke moeilijkheid ligt een kans!
Zo zijn we in december gestart met de verbouw van de laatste vleugel van ons hotel. Medio maart zijn ook deze kamers helemaal klaar en hebben we 23 prachtige kamers. Sfeervol en comfortabel. Nieuw is de familiekamer! In een volgende nieuwsbrief meer hierover.
We hebben het online ondernemen verder uitgebouwd. Zo organiseren we nu ook online bingo’s, binnenkort een online proeverij en zelfs een karaoke online. En natuurlijk kun je nog altijd bij ons terecht voor heerlijke maaltijden en social actie deals met onze #afhaalservice en #bezorgservice.
Ondanks onze positieve instelling en het zien van kansen is dit absoluut niet het normaal wat wij wensen. Het is echter de realiteit op dit moment en daar maken we samen het beste van.
Tot slot Wij missen onze gasten. Wij missen jou! Daarom willen we in deze nieuwsbrief graag onze agenda onder je aandacht brengen. Via Zoom brengen wij de sfeer en gezelligheid gewoon je huiskamer binnen. Laten we er samen het beste van maken. In een volgende nieuwsbrief zetten we een nieuwe win-actie uit en introduceren we leuke arrangementen voor een hotelovernachting in één van onze prachtige nieuwe kamers. Blijf gezond en sterk! Met gastvrije groeten, |
Anton & Janet
PS Wil je ons steunen of ben je op zoek naar een leuk cadeau? Via onze website www.hotelonderdelinden.nl bestel je eenvoudig een cadeaubon. Deze kan op een later moment ingeleverd worden voor een diner, feest, vergadering of overnachting.