Vacature boekhouder bij Bescon Roden!
27.Oct.2023
Vacature boekhouder bij Bescon Roden!
BOEKHOUDKUNDIG MEDEWERKER parttime (24/32 uur)
Als boekhoudkundig administratief medewerker verricht je boekhoudkundige werkzaamheden voor onze 3 bedrijven. Je bent niet alleen klantgericht, integer en dienstverlenend, maar bovenal een echte team player! Geen dag is hetzelfde, waardoor wij iemand zoeken die van aanpakken weet.
Een greep uit het veelzijdige takenpakket:
Overige werkzaamheden
Vereiste kwalificatie:
Je hebt een boekhoudkundige-/bedrijf administratieve opleiding op MBO of HBO niveau. Je bent per direct beschikbaar voor 24/32 uur per week. Je reistijd is maximaal 30 minuten vanaf Roden.
Profiel en competenties:
Je bent: klantgericht, nauwkeurig, integer, dienstverlenend, representatief, zelfstandig, flexibel en stress bestendig. Je hebt kennis van het office pakket. Ervaring met Syntess is mooi meegenomen, maar geen vereiste.
Wij zoeken iemand die meedenkt en dit ook een uitdaging vindt. Bij goed functioneren wordt het tijdelijke dienstverband omgezet in een vast dienstverband.
Interesse? Stuur ons je motivatiebrief met cv
BOEKHOUDKUNDIG MEDEWERKER parttime (24/32 uur)
Als boekhoudkundig administratief medewerker verricht je boekhoudkundige werkzaamheden voor onze 3 bedrijven. Je bent niet alleen klantgericht, integer en dienstverlenend, maar bovenal een echte team player! Geen dag is hetzelfde, waardoor wij iemand zoeken die van aanpakken weet.
Een greep uit het veelzijdige takenpakket:
- Aanspreekpunt boekhouding
- Inkoop/crediteuren administratie
- Verkoop/debiteuren administratie
- Bijhouden projectadministratie n.a.v. de facturering
- Verwerken bankafschriften
- Uitvoeren van betalingen
- Boeken en beheren van de kas
- Boeken loonjournaalposten
- Opstellen interne facturen
- Opstellen wekelijkse rapportage aan directie
- Alle overige boekhoudkundige werkzaamheden
- Aanspreekpunt verzekeringen en pensioenen (financiële deel)
- Afwikkelen bekeuringen
Overige werkzaamheden
- Bij afwezigheid van collega’s op de administratie ben je inzetbaar om dagelijkse taken over te nemen.
Vereiste kwalificatie:
Je hebt een boekhoudkundige-/bedrijf administratieve opleiding op MBO of HBO niveau. Je bent per direct beschikbaar voor 24/32 uur per week. Je reistijd is maximaal 30 minuten vanaf Roden.
Profiel en competenties:
Je bent: klantgericht, nauwkeurig, integer, dienstverlenend, representatief, zelfstandig, flexibel en stress bestendig. Je hebt kennis van het office pakket. Ervaring met Syntess is mooi meegenomen, maar geen vereiste.
Wij zoeken iemand die meedenkt en dit ook een uitdaging vindt. Bij goed functioneren wordt het tijdelijke dienstverband omgezet in een vast dienstverband.
Interesse? Stuur ons je motivatiebrief met cv